you said it was only making love

Jag har verkligen börjat lyssna på det här bandet en hel del. Dvs, efter mindre än en vecka kan jag typ alla låtar utantill. Men det är bra, annars lyssnar jag bara på kärlekslåtar just nu. För det är fint och jag tror jag känner så mycket att jag skrämmer mig själv. Det är lite läskigt, ärligt talat. Back to det fina bandet JLS. Skivan införskaffades i London efter att ha hört 1 låt. Impulsköp typ. Fint köp iaf. Det är okej om ni frågar mig vad fan som har hänt. Speciellt om ni tidigare hört mig prata om hur mycket jag ogillar det här bandet. Men men, de är fina så.



Titta på videorna, de är helt amazing även om kvaliten inte är den bästa. Lyssna på albumet med, det är lika amazing. Favoritlåtarna är Beat Again, Everybody In Love, Close To You, One Shot, Only Making Love, Kickstart och Tightrope. Fast resten av låtarna är typ minst lika bra! hihi <3


Kommentarer
Postat av: bells (:

HAHA du är så dålig. typ kärlek vid första ögonkastet när det gäller dig och aston hahaha!

men fina saker. jag älskar beat again videon verkligen. men ellen dog förut, hon pekade ut något som jag missat. kolla typ 3.07. marvin ser ut som han tappar bort sig helt haha. underbart <3

2010-05-17 @ 17:54:22
URL: http://lostinstereo.blogg.se/
Postat av: linn

jag vet, det var faktsitk helt jävla fucked up kul.



jag ba pappa har du sett mitt busskort, det låg här?

han - hm, nej tror inte det. du har väl tappat det.

jag - (damp panik) ÅHHH JAG KOMMER DÖÖÖÖÖÖÖ!

han går bort till sopan. HÄÄÄR ÄRRR DET JUUUU!!!!



HAHAHAHAHAHAHA han råkade slänga det, trodde det var ett tomt fodral. L Y C K A T

HIHHIHI NU SKRATTAR VI LITE MER

2010-05-18 @ 18:50:37
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0