Oh no, don't have a care in the world. Why would I, when you are here.

"Skådespelarna Kristen Stewart och Taylor Lautner besöker Stockholm den 21 juni inför Sverigepremiären av THE TWILIGHT SAGA: ECLIPSE!"



Det är visserligen bara presskonferens men det brukar alltid hända något som gör att chansen finns att se eller träffa dem. Självklart kommer jag befinna mig hos min mormor&morfar när detta händer med. Det är så typiskt. Sist så var det Oliver&James Phelps som var här, då var jag hos min mormor&morfar med. Aja, det hade kunnat vara värre. Som när Phelps tvillingarna var här haha. Den enda viktiga av dem är egentligen Taylor Lautner. Kristen Stewart skiter jag i^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0