Whatever is a part of you must be a part of me



I halvlek så tittade jag Liverpools hemsida och såg att Agger tröjan snabbt hade nästan tagit slut. De enda storlekarna som fanns kvar var de två minsta, varav en av dem är min storlek tror jag haha. För det borde vara samma storlek som jag har på min Torres tröja^^ Så det fick bli en impuls beställning och jag kan verkligen inte vänta tills mina nya Liverpool saker kommer <3 Tygväskan blir även perfekt till London-resan :'] Har ingen lust att använda min I♥London väska där, och min röda YMAS väska passar inte till kläderna jag ska ta med haha!

Jag kanske ska börja räkna hur många som börjar prata med mig i London pga mina Liverpool saker? Haha, I love it <3 Engelsmän som börjar prata fotboll med mig är lovely! They lööööve me (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0