We're big enough to stand next to love

Som dem flesta säkert vet så är filmversionen av den sista Harry Potter boken uppdelad i två delar. 19 November 2010 och 15 Juli 2011 är premiärdatumen för filmerna. Och troligen så kommer de båda komma i 3D med. Vilket jag kan förstå då 3D blivit så populärt.
Tummen upp eller ner?



Själv är jag inte överdrivet förtjust i 3D av någon anledning, men eftersom det är Harry Potter (och jag är en såpass stor tönt) kommer jag troligen se båda "vanligt" och i 3D. Hur kmr ni göra?

Kommentarer
Postat av: Flemmas

4D e ännu bättre :O va någon visning i lokalen där man köpte london eye biljetter.... det var en fågel som flög runt london eye och en flicka med sin pappa och fyrverkerier i slutet.... väldigt tråkig "historia" på 4 minuter men FAN vad coolt :O

och ja vi får hoppas att det e tummen upp på HP! ^^

2010-03-06 @ 13:47:43
Postat av: noooelle

hahah men det verkar ju coolt att harry potter kmr att vara i 3D (: det finns trots allt ganska många effekter men jag kör som du! Både i 3D och "vanligt" haha :D hej jag längtar grovt.

2010-03-06 @ 20:52:40
URL: http://sunshiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0