We will be alright because we've got it all and it's all that is left inside. Let's just keep on talking.

Igår (dvs 8 juni, i tisdags) stack alla ettor i skolan till långholmsparken och firade att sommarlovet börjat. Det var nice med chill, grillning och sånt. Fin kväll med fint folk var det iaf! Jag var mest med folk från min parallell klass, men det var trevligt ^-^ Jag låter nog bilderna förklara ist! Dock tog jag inga egna så det blir random bilder från facebook. Varav jag är taggad på alla haha, inte hunnit titta de andra än x] (bra det låter verkligen!)




Hhaahha jag gillar sista bilden. Jag var lite fail/efter så jag var halvvägs till att göra nån cp min, men det ser ändå ut som jag gör en cp min hah!


Kommentarer
Postat av: banan

Typiskt dig, Matrix! HAHAHA.

2010-06-13 @ 23:13:06
URL: http://s-erendipity.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0