I could really use a wish right now

Top Of The Pops sa det själv. 15e maj skulle vara min kärleksdag.
Den 15e maj såg jag honom, och det är inte varje dag man gör det.
Den 15e maj gifte sig även Daniel Agger med sin flickvän Sophie Nelson som han har en son tsm med.
Ganska ironiskt att allt hände den 15e maj.

(Ja, detta var typ bara jag som ville hitta en anledning till att äntligen lägga ut några bilder från bröllopet.)






Så fina Daniel Agger har gift sig och han var sjukt vacker på bröllopet. Sophie var också rätt vacker. Och att Daniel är gift nu är lugnt för mig, liksom det finns ju en sak som heter otrohet eller skilsmässa. Nej, jag driver bara. Jag önskar han och hans fru all lycka^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0