Now's all we've got for sure, lets have the time of our lives

2009;



You, you colour my days. I'll treasure this memory always.

Året började med sista terminen i nian. Hade det otroligt fint med alla underbara människor. En höjdpunkt var klassresan tsm med nv2 till Pettersberg. Det var några underbara dagar det. Känns konstigt att jag aldrig kmr gå i samma klass längre som några av de bästa. Saknar allt en del. Vi har hunnit med en del tsm under dessa 3 år.




This could be the start of something good.
Första terminen i gymnasiet har ju gått bra fan! Trodde aldrig jag skulle trivas så här bra. Vet inte riktigt vad jag ska säga, förutom att jag gillar verkligen att gå till skolan. Och att jag saknar alla fina nu när det är jullov.



We're not dead, we're just living out our dreams.
Årets höjdpunkter! De fick vara med på samma bild. London var bäst ever. All Time Low, The Blackout, Bellah och allt, var allmänt underbart. There's no place like home. Sista november var dock a dream come true. En av de bästa dagarna i mitt liv. Jag träffade mina pojkar, och det betyder mer än jag nånsin skulle kunna förklara.

Kommentarer
Postat av: Linn

fan vad fint matilda! jag känner samma sak om våran lilla klass, hihihi :* puss ses snart!

2010-01-02 @ 13:29:41
URL: http://linnzy.webblogg.se/
Postat av: bells (:

jag tror du glömde några där i london.

gt, bt &mitch hewer'lookie och hans stalker?

londontown var bäst, for real. :)

jag saknar det mer &mer för varje dag, i sure do. jag saknar allt med det. mest saknar jag sean, (töntie som jag ärrrr). men i miss it all. det var bäst, bättre än något annat &jag skulle vilja snurra tillbaka klockan nu. det vore fin'fint.

<3

2010-01-02 @ 19:22:37
URL: http://lostinstereo.blogg.se/
Postat av: bells (:

och jag gillar inte hur du skriver all time low och the blackout framför mig. alla fattar väl att jag var höjdpunkten med london '09.

2010-01-02 @ 19:24:03
URL: http://lostinstereo.blogg.se/
Postat av: Fia - allt från musik till politik

sv: åh, tack :D

2010-01-04 @ 03:00:24
URL: http://fiafiax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0