I thought you said it was easy

Now maybe I have to choose between 
what I want and what you think I need
Cause I'll always be a little girl
But even little girls still got to dream
Now it all feels like a fight
You were always on my side
But lonley I've been now
You used to make it go away

I thought you said it was easy,
listening to your heart
I thought you said I'd be ok
So why am I breaking apart?
Don't wanna be torn

Why is all this so confusing, complicating and consuming
Why did all this made me angry
I wanna go back to being happy
These tears I'm crying out
You used to wipe away

Don't Wanna Be Torn - Miley Cyrus


Helt enkelt så är allt int ok. Så har det vart för länge. Ibland orkar man int riktigt. Vettefan hur aktiv jag kmr vara här. Spelar int så stor roll. Förlåt till alla vänner för att jag just nu är en osocial Matilda som mestadels bara är jobbig troligen, nu vet ni varför. Orkar int prata om det bara, därför jag skriver det här.

Men här kmr lite positivt;






Tack till Emma som snabbt kom ut och mötte mig idag när jag behövde det <3




Kommentarer
Postat av: Linn

vad är det? :( berätta för mig om du vill <3 fin bild på oss också hihi, ses imorrn söt!

2010-01-17 @ 20:40:12
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0