Say goodnight and go

Bara för att jag somnat typ underligt tidigt 2 dagar irad så sitter jag här nu. Efter fotbollen blev jag väldigt inspirerad till att skriva lite så det är vad jag gör. Jag tänker inte skriva något om vad jag skriver eller vad personerna heter, för då kmr ni inse att jag är lika störd som ni alltid trott :'] Linn var iaf här ikväll och vi såg på Britannia High, alltid lika mysigt! Den serien är bäst! Sen vart det inspelad fotboll där Liverpool vann med 1-0 och jag blev kär i Daniel Agger på nytt igen när han skrek "FUCK OFF!" det var så klockrent att jag dog och klippte ut och sparade det från matchen <3


Gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag saknar dig!!!!!!!

2010-02-11 @ 21:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0