You've got the boys all tongue tied.

stora killtestet;

Jag gillar hår som är ;
[xxxx] Brunt
[x] Blont
[x] Rött /och vi tackar ron weasley för det (:
[/] Svart
[ ] Färgat i en galen färg

Jag faller för ögon som är ;
[x] Blå
[x] Gröna
[x] Bruna
[/] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[x] Stora
[x] Normalstora
[ ] Små
[ ] Som blinkar flörtigt

Jag gillar killar som är ;
[xxxxxxxx] Långa /inte för att alla killar jag gillar är väldigt långa eller nåt, nejdå...
[ ] Lika långa som mig
[ ] Korta
[ ] Kortare än mig
[x] Utåtriktade
[x] Blyga /kan va otroligt sött <3
[x] Vältränade
[x] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[xxxxxxxxxxxxx] Fotbollsspelare /hehe, inga kommentarer.
[/] Ishockeyspelare
[ ] Orienterare
[x] Sportiga över huvud taget i lagom mängd /vilken sport spelar egentligen ingen roll...
[/] Tränar på gym
[ ] Nazister

Det är snyggt när killar ;
[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[ ] En liten tatuering
[ ] Piercing i ögonbrynet
[ ] Använder speedos
[ ] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Inte rakar sitt ansikte
[ ] Rakar kroppen, så som bröst, mage och ben
[ ] Använder kajal
[ ] Alltid har keps på sig /jag älskar ifall en kille har fint hår så det kan int gömmas av en keps hela tin<3
[ ] Har märkeskläder /vad spelar det för roll? (:
[ ] Är modenörd
[x] Har häng ibland

Detta säger allt om en kille ;
[ ] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[x] Hans leende /ok, jag vet inte. älskar bara ett fint leende, mest det.
[ ] Hur ofta han e med kompisar

Det är gulligt när killar ;
[x] Ringer ofta
[/] Smsar non stop
[ ] Är svartsjuka /det beror ju på hur svartsjuka de är liksom...
[x] Försöker bli kompis med dina föräldrar
[x] Ger mig små presenter
[ ] Köper mina underkläder
[ ] Lyssnar på Britney Spears /får han väl göra ifall han vill, haha.
[ ] Gråter till filmer
[ ] Pratar om giftemål och barn.
[ ] Har tandställning
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[ ] Pratar med sin kuk
[x] Kan sjunga riktigt bra
[x] Skriver egna låtar
[x] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis /fan spelar det för roll egentligen?
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[ ] Slåss för mig

Jag står INTE ut med ;
[/] Kaxiga killar
[ ] Blyga killar
[x] Killar som slår ner folk
[x] Nazister
[/] Överbeskyddande killar
[ ] Sportnördar
[ ] Killar som har nära tjejkompisar...
[ ] Killar som spelar Wow
[ ] Killar som kör moppe
[x] Killar som är i stallet
[/] Killar som ALDRIG tänker på nåt annat än mig
[x] Killar som trakasserar folk.
[x] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[x] Killar som super sig packade varje helg
[x] Killar som röker och snusar





Juste, han får gärna se ut som nån utav dessa med...
(och det råkade visst bli 2 bilder på vissa, vilket int gör nåt)

Kommentarer
Postat av: bells (:

haha du är så körd matilda, bara så du vet! haha. :)



och den andra bilden är finare än finast, för josh är så sjukligt söt :'] och dan i bakgrunden, haha <3



och ja, freddie. behöver jag säga något? haha. <3

2010-02-22 @ 20:43:47
URL: http://lostinstereo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0