I've been led on to think that we've been trying for too long. Every time we drift we're forcing what is wrong. At last that voice is gone.

Sms från min vän;
"Jag kollar på misfits nu igen. nu gråter jag haha, det här är illa. du sitter i stockholm och gråter över en tvserie om övernaturliga saker. jag sitter i kalmar och gråter över en tvserie om samma saker. fina vi är." (Läs: illa som fan)

Men that's just the way we roll eller nåt.



"She knew where you were, Damon, and she didn't care."

jag dog en del. stackars damon. jag grät för honom. och bonnie.

(jag borde sluta blogga om vampire diaries.)

Kommentarer
Postat av: bells (:

alltså åh haha. detdär smset. jag kände mig så lyckad haha, såg detnu med malin igen och grät igen!jag älskar det haha. och du och ditt vampire diaries.

det är du och vampyrerna, och jag och the asbo-kids. FOR LIFE. <3

2010-02-14 @ 19:07:47
URL: http://lostinstereo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0