Hear the bass, skinny waist. Now let's copy poker face like... whoa.

1/4. 03:00 - 10.30 Sov
1-2/4. 10.30 - 8.00 Vaken
Åt: 4 pannkakor, lite chips, 2 små pizzabitar.
2/4. 8.00 - 10.45 Sov
Ätit: En macka & 3 pannkakor.

Hade jag haft skola igår hade jag varit ännu mer död. Var iaf på något som några på Emmas skola fixade, varade hela natten. Först var vi hemma hos en kille med några andra, sen drog vi dit. Det var niiiice (: Själva grejen ägde rum i Älvsjö. Där man snackade, dansade, spelade tv spel& tittade på film. Alla gick även på typ lång promenad vid halv 4 eller nåt? Och jag har upptäckt att jag äääger (inte) på typ pro street, eller vad det nu var vi spelade! ^^


Snygg och pigg tjej vid 10 i 5! (y)

Kommentarer
Postat av: bells (:

och förresten. rubriken är lagom fin. midnight beast for life :)



jag har fortfarande inte tröttnat på den, även fast det var månader sen den kom ut haha!

2010-04-04 @ 19:23:48
URL: http://lostinstereo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0