Say you love me, you can lie if it is comforting and I won't even mind it so bad, won't even find it so sad.

I'm not sick, I'm not weird, I'm simply in love
You must try to understand you were sent from above
You say you hate me well that's just fine I will wait till the end of time

Home Improvement - The Red Jumpsuit Apparatus


Idag lyssnar jag på itunes istället för spotify, då kommer det massa musik jag inte hört på evigheter.
Var detta ett onödigt inlägg? Ja.
Försöker jag bara hitta saker att göra istället för att plugga? Ja.

Kommentarer
Postat av: Fia - Lost in Stereo

sv: jag är rädd för att inte lyckas med min utbildning ._: you know, gymnasiet och sen högskolan.

2010-04-10 @ 22:27:38
URL: http://stellasumbrella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0