I'm gonna go go go, there's no stopping me

Saker som äger just nu:

- Nästa vecka åker jag till London och ser All Time Low :D
- För att göra detta ännu bättre, så träffar jag samtidigt min Joshi ^_^<3 Och det kmr bli bäst!
- Jag hade massa plugg, men idag så flyttades typ alla prov fram :D
- You Me At Six är förband till Paramore och jag har biljett!!!!!! <3
- Jag har troligen kommit på ett sätt så jag kan stå längst fram på YMAS/Paramore utan att skolka ;)
- Det finns massor med glass hemma :DD
- Det verkar som att det går framåt i att glömma en viss person för mig (:
- Jag tror&hoppas att en annan sak bara kan bli bättre (annars hamnar denna punkt på minus listan)
- Idag så visas en Liverpool match på tvn som inte är Premier League, dem brukar inte visas på canal+sport som jag har, så blev asglad!

Minus listan
- Jag borde ha börjat med SO läxan, vilket jag inte har gjort! Men kanske hinner det på en halvtimme innann idol? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0