Don't wake me up. Baby I'm in love and I'm dreaming so much but I don't ever wanna stop.

Dagen blev bara rätt när jag går från tågstationen och är på ganska dåligt humör, men så ser jag Emil & Nawar! Då blir man fett glad :D Så jag var lite med dem o sen så vänta jag på tåget med Nawar, men det blev ist att han följde mig till min buss, haha. Sjukt härligt att prata med nån som skrattar åt sånt som jag mådde lite dåligt över att jag gjort. Det gör hela situationen lite lättare^^ Men påvägen till bussen så träffa vi Fanny&Felicia :D Jättelänge sen man träffa dem med så det var sjukt härligt! Sen fick jag springa lite till bussen men det spela inte nån roll riktigt (: Detta utspelade sig då under ungefär 10 min men ändå! De 10 minutrarna gjorde typ min dag som annars var ganska dålig!


I skolan!

Nu är jag hemma och saker är tyvärr inte lika bra för en sak hände.
Och jag fattar att jag verkligen förstört allting.
Jag önskar bara att jag inte hade förstört det så mkt redan från början.

Men puss på alla som typ gjort min dag idag <3


Och nu sprang jag ut lite snabbt för jag såg Maja & Linnéa gå förbi (: Följde med dem till bussen och sedan åkte jag med dem in till centrum och sen åkte jag hem xD Men det var fan värt som fan, as härligt att träffa dem :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0