Don't stop me now, I'm having such a good time

Jag hatar att plugga och att jag alltid gör saker i sista minuten.
Har detta som jag behöver göra:
- 2 mattehäften (prov på torsdag (y)
- Läsa samhällshäfte på 35 sidor, kunna typ vad hela handlar om oxå (till torsdag)
- Bild till medieproduktionen (till fredag)
- Engelska glosor (till imorgon)
- Läsa till s. 100 i Ett ufo gör entré (till på onsdag)
- Skriva utkast till novell (Och jag som inte ens kmt på ett minne att skriva om) (till på måndag nästa vecka)

Jag kanske ska satsa på att inte göra allt i sista minuten?
Borde plugga nu men orkar inte för jag är så jääävla hungrig.

Btw, rubriken är bara liiite ironisk.


Kommentarer
Postat av: Danniiiiiiiiiii

HAHA! Suck it up you pansy! Livet är hårt! Hahahahahahaha...!

Welcome to the club, btw ;)

2009-09-21 @ 17:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0