Cause I could fall asleep in those eyes like a water bed.

Woho! Skolan gick inte överdrivet segt!
Tisdagar brukar alltid kännas assegt för det är min senaste dag + att jag har 2 timmars lunchrast utan nåt att göra på -.-' Men första lektionen, medieproduktion, som också är 2 timmar gick snabbt o det var kul :D Vi fick arbeta med photoshop o läraren babbla int hela lektionen så xD Efter skolan stack jag iaf o klippte mig, vilket verkligen behövdes! Min lugg var skitlång -.-' Nu sitter jag här och lyssnar lite på Teddy Geiger (: Han verkar rätt bra, men 'For you I will (confidence)' är definitivt bäst, lyssna på den! Puss!


Snygg matilda! hoho! Men ja, jag behövde då klippa mig (;


London om 4 dagar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0