When I met you boy my heart went knock knock


Väldigt mkt början till en packning!

Hehe, jag åker imorn och detta är vad jag planerat att packa hittills, inte så duktigt xD
Allt ligger typ uppdelat efter vad jag ska ha på mig tillsammans. Så JAGK tröjan ska ja ha med det svarta linnet o så. Very intressant information! Men packningen blir lite lättare när jag har två saker i London som händer som jag behöver speciell outfit till! Det vill säga All Time Low och när jag ska till puben o se fotboll! (Härligt att kma in på en pub i Chelsea med Liverpool saker på sig, yes yes!)

Woho, I'm going home, back to the place where I belong!


Kommentarer
Postat av: Fia - allt från musik till politik

sv: tack :D



DU SKOJAR?! HAR DU EN JAGK TRÖJA?! o.o beställde du den på glamourkills? ;*

2009-10-02 @ 16:52:11
URL: http://fiafiax.blogg.se/
Postat av: Fia - allt från musik till politik

sv: Jag har tyvärr bara sett dem live en gång och det var den 16 september '09, alltså förra månaden. Anyway, skulle ha sett dem förra året på siesta men kunde inte åka dit :( Själv? :]



Hur mycket fick du betala för frakt + tull för tröjan? :)

2009-10-09 @ 13:20:27
URL: http://fiafiax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0