The way you make me feel, you really turn me on, you knock me off of my feet.

Det här är för mina vänner som blev uppriktigt glada över att jag la in en dagens outfit! Jag lovar att detta inte är för att ni ska ångra era ord, nejdå. Ärligt talat så är det tyvärr ganska kul med dagens outfit.


Måndag (?)
Tshirt - David & Goliath
Hoodie - You Me At Six merch (YMAS konserten förra året <3)
Linne - Gina Tricot
Leggings - Primark (jag tror iaf att jag hade leggings till detta.)


Onsdag
Kofta - Primark (Puss på den, jag älskar den!)
Linne - Gina Tricot
Halsband - Lazy Oaf (fyfan vad jag är kär i det halsbandet.)


Lördag
Tshirt - Oxford Street (Finns liksom överallt i London typ.)
Shorts - Gina Tricot
Leggings - Primark
Tofsar - Primark (de glittrar och är fina så.)


OCH JAG HÅLLER VERKLIGEN INTE I MITT HÅR PÅ VARJE BILD. NEJDÅ. WTF IS UP WITH THAT LIKSOM.

Kommentarer
Postat av: Julia

mmmdregel:)

Postat av: Joss

Snygg koftaaa :'D

2009-10-20 @ 22:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0