So stop your wondering take a stand. There's more to life than just to live.

Igår träffade jag Fanny och vi tjockade oss på McDonalds (: Vi kom även fram till varför man ska satsa på ett liv i fängelse! Så här får ni den fina listan (snodd från hennes blogg);

...Man får gratis mat. Påtår/Påfylling ingår!
...Ingen kan klaga över "du sitter ju bara inne framför datorn (eller tvn), gå ut i det fina vädret!" för man får ju inte gå ut.
...Det finns ett överskott av "bad boys" om det nu är det man gillar. (Tänk Chuck Bass!)
...Massor av tv-kanaler, gratis.
...Fri utbildning, gratis, även om man har sugiga betyg och inte riiiktigt har gått ut gymnasiet.
...Man kommer bli tagen på allvar (alltså inte tagen som i porrigt tagen!) när man säger "jag dödar dig om du inte..." eftersom man faktiskt sitter i fängelse, därför tror alla att man är kapabel till att göra vad som helst. Därför kommer dom lyda dig, bara du börjar meningen med "jag dödar dig om du inte..."

Så alla ni som tänkt på att utföra ett brott eller döda nån som irriterar er. Det är fritt fram, fängelselivet verkar ljuuuvt :D För att sukta er ännu mer så slänger jag in en bild på Chuck Bass som varit bakgrundsbilden på min mp3 typ femtioelva ggr ungefär (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0