He's so sick of being lonely

HAHAH! visst är den snygg? ;) Vi fick prova på att göra film affischer på medieproduktionen, så den här slängde jag ihop lite snabbt. Den här filmen existerar då inte på riktigt, men ni önskar nog det efter min snygga affish *host*. Jag älskar hur fint inklippt persbrandt är xD Och ja, jag anser att det är otroligt roande med min "directed by.." :D

Och jag är sjuk, men bloggar för min vän Linns skull. Hon smsade mig oroat idag och undra om jag fortfarande skulle blogga. Haha, det är fint att folk bryr sig om min sjukdom!

Men nu ska jag plugga, för hur sjuk jag än är så försvinner inte datakunskaps provet på fredag :(

Kommentarer
Postat av: bells (:

directed by alex gaskarth? HAHA.

fyfan. som om han skulle ha en no-lifer med persbrandt i huvudrollen.

men fint max, fint! :D haha.

lilla alex, i miss him. <3

2009-10-23 @ 23:17:03
URL: http://lostinstereo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0