Everybody loves her but I just wanna hit her

Idag var inte så bra heller, men jag såg lite på How I met your mother när jag kom hem medans jag åt lite glass. Så då blev väl allt lite bättre ändå^^ Jag tvättade även lite kläder! (Yeah, vem är en grym dotter?) Igår blev iaf allt ganska mkt bättre tack vare Daniella & Hairy (Nawar) <3 Imorn blir det idol stalking med Suss, sånt gillar vi :D Då kmr jag nog garanterat bli på bra humör ;)
Nu ska jag fortsätta skriva på novellen eller vad det än blir som jag började med igår (:



Alexis halsduk är mys! (Och jag biter inte i den, det ser bara ut som det.)

Och fyfan vad rubriken stämmer in, jag älskar den textraden, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0