Until you're mine, I have to find a way to fill this hole inside

Först så får ni förlåta mig ifall jag inte svarat på sms, min mobil är cp i huvet som vanligt. Den lyser upp precis som när jag får sms, bara det att jag inte får nåt. Men jag tror jag får sms ändå för när jag väl får ett sms så visar min mobil ett klockslag på smset som inte alls är just då. Utan troligen då jag egentligen fick det. Den är cp när jag ska skicka sms med så det är (y).

Sen så köpte jag en mössa igår. 199 kr på ja gissa vilken affär....... derby, såklart. hehe. Liverpool mössa från Sam Dodds. Den ser jättejulig ut så det suger, men den är jättefin annars o jag är lite kär i den så. Jag kan int köpa Liverpool mössor från deras officiella shop för dem är för små så :( Nu ska vi bara se vad Mamma beslutar sig för. Jag behöver en mössa men mamma vart int så förtjust när det var en till Liverpool grej (men ofta hon blev förvånad? haha). Fast hon tyckte den va riktigt fin och passade mig så! Låt oss hålla tummarna nu!
Alltså mina föräldrar betalar mina kläder och så, ifall jag behöver nåt ;)








Kommentarer
Postat av: Danni

fin mössa... är det en tupp på den? maybe a turkey?

2009-11-01 @ 14:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0