One stupid call and I end up alone

Onödig skit!

Is the person you last texted single?
Nope, hon har jävligt många pojkvänner. Alex, Sean, Danny, Jensen, Dean, Chris, Josh, Chris Miller.. för att bara nämna några få.

How often do you straighten your hair?
Typ varje dag!

Was last night terrible?
Noooo, motsatsen :D Love you, teammates! <3

Do you get jealous easily?
Beror på...

What should you be doing?
Skriva klart min svenska novell xD

Describe how you feel right now in one word?
Chill och hopplös xD Eller alltså som efter man fått upp hoppet om nåt o sen insett att det int finns nåt hopp, det är helt meningslöst o hoppas typ :D

Are you scared of anything?
Clowner, Dockor, Mörker och en liten tjej från Supernatural :S

What color shirt are you wearing?
Just nu: Svart linne! Annars ofta vitt med olika färger på tror jag xD

Do you think more about the past, present, or future?
Det beror på vem/vad jag tänker på.

Was your New Years enjoyable?
yup (:

Is there someone who makes you instantly smile when you receive a text message from them?
I guess so... :$

What color are your eyes?
Bluuuueeeee

Who was the last person to lay in bed with you?
Hannnaaa Thorell ;)

What's the last thing you drank?
Cola :D

Is your natural hair curly or straight?
rakt, men lite vågigt.

Connection between you and the last person who text messaged you?
Joshi'bästis!

Is tomorrow gonna be a good day?
Jag hoppas det..

Do you have any nicknames?
Maxie, Max, Sammy, Matrix/Mattrix, Jack attack, Torres, Gerrard :D
Nej, folk döper verkligen inte mig efter saker jag gillar xD

Were you mad when you woke up this morning?
Nope! Men trött xD

How late did you stay up last night?
Oh, jag vet inte. Kanske halv 4 eller nåt runt där?

Plans for the weekend?
För helgen som nu varit så var planerna först att umgås med mina teammates o sen äta lunch med tjejerna från förra klassen ;D

What were you doing at midnight last night?
Jag såg på nån film :D

What are you looking forward to?
You Me At Six i november! (Det är det närmsta iaf)

Has anyone gotten on your nerves lately?
Oh yeessss!

Last thing someone bought for you?
Kan inte kma ihåg..

Will you talk to someone on the phone tonight?
Yesss! Joshi!

Honestly, do you really love the last person you said I love you to?
Yup <3

How many pillows do you sleep with?
3 st vid huvudet & 1 som ligger vid mina fötter xD

Who's the biggest whore you know?
Har tyvärr inget kodnamn på henne :(

Do you miss anyone?
Yeeep!

Are you nice to everyone?
Nej, men de flesta xD

Last sentence you heard?
Hmm, jag lyssnar på ATL just nu. Så sista meningen i Hello Brooklyn ? xD

What are you listening to?
ALL TIME LOW!! :D

What is the stupidest thing you've ever done?
Alldeles för mkt.

Will this weekend be a good one?
Hoppas det.

Are you texting anyone?
Inte just nu, orkar inte haha (:

Who'd you last talk to on the phone?
Mamma x]

Are you happy with the way things are going?
En del saker går skitbra, andra saker däremot skulle kunna gå mkt bättre!

Which is more romantic: sunrise or sunset?
Hmm...

So what do you want for your birthday?
Att gå på en Liverpool match xD<3

How's your hair looking?
Helt okej typ...

Do you think someone is thinking about you right now?
Nah..

What are you looking forward to in the next 3 months?
YOU ME AT SIX!!!!!!!!!! :D

Where did your last hug take place?
Hemma xD

Who was the last person you were in a car with, besides yourself?
Hanna o hennes pappa xD

Do you watch the super bowl?
Nej

Do you remember who won last year?
Nej

When was the last time you cried?
Måndags, eller nej tisdags kanske.

Where's the last place you went swimming?
Ingen aning, troligen strömstad xD

What is your current annoyance?
Samma person som på "Who's the biggest whore you know?"

How many windows are open on your computer?
3

Are you a morning or a night person?
Natt person xD Brukade vara morgon person men nej^^

Are you happy?
Ahhhhh typ :D

Kommentarer
Postat av: Fia - allt från musik till politik

sv: haha, jo xd

Men en fråga! Är det bara jag, eller mår man riktigt dåligt och samtidigt riktigt glad när man tänker tillbaka på konserten?

2009-10-11 @ 18:45:08
URL: http://fiafiax.blogg.se/
Postat av: Fia - allt från musik till politik

sv: en liten fråga jag kom på nu... Är det du som är RiverPeople på lastfm? :O

2009-10-11 @ 19:34:30
URL: http://fiafiax.blogg.se/
Postat av: Fia - allt från musik till politik

sv: jaha! Jag har tänkt jättemycket på vem det var och när jag såg att det stod att du hade vart på konserten i london så tänkte jag; "det kanske är hon med bloggen? (H)"

2009-10-12 @ 09:56:47
URL: http://fiafiax.blogg.se/
Postat av: Fia - allt från musik till politik

sv: haha, ja, annars så hade jag väl gått runt i evigheter och undrat! 8D

2009-10-12 @ 16:50:27
URL: http://fiafiax.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej matilda, du sitter bakom mig och ser lite sur ut :] HIIHIHHIHIHI

2009-10-13 @ 13:05:04
URL: http://linnzy.webblogg.se/
Postat av: Fia - allt från musik till politik

sv: jag står i skuld till dig, helt enkelt!

2009-10-13 @ 17:41:44
URL: http://fiafiax.blogg.se/
Postat av: Linn

länka mig din lilla bajskorv. :D

och förlåt för idag, ska inte hända igen <3 hHIHIHIHI

2009-10-13 @ 20:00:29
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0