Lose yourself in a chemical moment

Idag var jag i den stora stora staden med små söta människor <3 Det var mysmys! (:
Först åt vi på McDonalds o sen skulle Hanna klippa sig så då satt vi och väntade på henne. Läste lite skvallertidningar och så. Det fanns en tidning med Filip & Fredrik på omslaget, så jag blev glad tjej :D Men efter Hanna klippt sig så klippte jag min lugg lite, för den stack mig i ögonen^^ Sen tittade vi runt lite i affärer o vi köpte typ alla nånting på Gina Tricot, haha (: Förutom Linnea xD Såg fett fina kläder där som jag hade velat köpt men köpte bara ett svart linne för jag ska till London på lördag ju (:

Nu är jag hemma och sitter o lyssnar lite på bästa All Time Low! Det kmr bli så bäst på måndag <3 Men det suger att Zack (en i ATL då, haha) inte ska vara med för han är på ett bröllop :( Snart börjar Idol iaf så ska titta på det!
Puss, s'later!





Okej, det hände en lite småläskig sak idag. Liksom jag & Linn, vi är ju inte alls lika eller hur? (Linn är hon på sista bilden) I alla fall så gick vi på hötorget och en man i 30-35 års åldern eller nåt som säljer grönsaker typ ropar på oss. O han undrar ifall vi är syskon o vi säger självklart ja. Då undrar han ifall vi var tvillingar och jag typ "Ah, men jag är två minuter äldre" . Han hörde inte vad jag sa så jag & Linn gick närmare o jag upprepa det jag sagt. Då typ sträckte han ut handen mot mig o ja tog den o skaka liksom. Men så typ drar han in mig och Linn i en kram. Sen pussar han oss båda på kinden :s Det var äckligt, men ganska kul att han trodde vi var tvillingar xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0