Who thinks about leaving when you're livin'

Lalala, idag har jag lite mer tur alltså^^ eller nåt (:

+ Igår skickade jag ett mail dit jag beställt hp6 för att fråga om den gick att avbeställa o idag hade jag fått svar att den blivit avbeställd :D Så jag ringde mamma som lyckligtvis var i centrum så hon köpte den till mig! Bredvid mig ligger alltså den stjätte harry potter filmen på dvd, jag är lycklig som ett barn på julafton eller nåt!! :D

+ Installerade Voddler på pappas dator istället o det funkade utmärkt! Iofs betyder detta att min data är cp i huvet, men det var ändå inget nyhet så (:

+ Väl hemma väntade även ett mail om att jag nu kan ladda ner you me at six's nya singel gratis! Har väntat på detta i nån vecka nu :D


I skolan var det bajsig simning men annars var det bara braaaaa^^ Onsdagar känns rätt onödiga oftast...
Men srsly, nu ska jag se på en liten film som väntar på mig! Sen blir det springa med pappa, puuuuuusssssss!


(Här tänkte jag ladda upp en fin bild på den fina filmen men blogg.se vill inte sammarbeta med mig.)



Kommentarer
Postat av: banan

wohooo!! :D <3333

2009-11-25 @ 19:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0