The way I'm living makes you feel like giving up but you don't

Tjockis dag idag, haha (: Maten i skolan var äcklig som vanligt så jag drog till McDonalds tsm med Elin, Hanna, Sofia & Linnea! Ja, jag undviker att skriva donken för att alla andra kallare så. Slutade halv 1 idag med för datakunskapen var inställd så drog jag, Linnea, Alexis, Hanna, Ossian, Sara &Sara för att fika på nåt muffins ställe. Det var gott och jättemys <3 Sedan hade jag följe på tåget med Sara och även Olivia som vi träffade på + Fay från förra skolan (:

Dock så var det helt ok ändå för nu när pappa kom hem så drog jag ut och sprang med honom. Det blev några km och det var jätteskönt att springa igen^^ Viva La Cobra skivan fick spelas i min mp3 denna gång, det passade bra. Var skönt att liksom tänka lite ^^, Men nu ska jag ringa Joshi och avbryta henne i sitt uppsatsskrivande, haha (:

Dagens låt:

The World Has Its Shine (But I Would Drop It On A Dime) - Cobra Starship

Kommentarer
Postat av: bells (:

den låten säger jag bara! <3

2009-11-06 @ 19:55:59
URL: http://lostinstereo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0