That was then, this is now, take some time to figure out, love is all you need.

Okej, ganska dålig uppdatering. Men blogg.se har int velat att jag ska ladda upp bilder i nån dag nu o då orkar jag inte blogga alls typ (: Plus att jag har pluggat till matte & samhällsprov som är imorn, cutcutcut :( Men det går nog bra hoppas jag ^^

Stora poängen med det här inlägget är iaf att vi alla ska hålla tummarna :D Och vad för? Jo, för att Emmettpemmett får lov att kma till min skola på fredag ;) Det kmr bli superbäst om hon får det, haha ;D Sen efter skolan blir det New Moon med henne, yaay :D Iofs är det mer ett tecken på att jag är självmordsbenägen ifall jag vill att den där filuren kallad emma ska komma till min skola, men aja, haha (;


Småläskig bild, haha!

Såg ni fotbollen förresten? För typ första gången hejade jag på Sverige, o av vad jag såg så spela dem faktiskt rätt bra. It's a miracle! Synd att Italien vann bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0