I gotta keep trying


Tack Facebook! Fast troligen har det helt rätt -.-'

Sitter här med massa läxor;
Medieproduktion - skrivuppgiften för filmaffischen
Arbetssätt & Lärande - skrivuppgift
Engelska - syd afrika grejen. uppsats + muntlig presentation på 5 fucking min...
Svenska - Skriva klart orsaksanalyserandetext -.-
Matte - Prov nästa vecka
Samhälle - Prov nästa vecka (samma dag som matten, kul!)

Sitter och skriver på Syd afrika grejen nu. Vilket jag egentligen borde tycka är intressant eftersom jag skriver om Idi Amin. Men något med skolan gör det bara ointressant & tråkigt >.< Även om det handlar om en diktator som gjorde att massa människor dog o så. Egentligen tkr jag ju faktiskt att sånt är intressant. Bajs. Aja, jag kmr troligen faila på matte& samhällsprovet iaf så. För jag fattar knappt vad man behöver kunna för samhällsprovet.

Jag suger på att plugga och orkar verkligen inte mer! Ge mig jullov.
Puss.

Kommentarer
Postat av: linn

ja. ge oss jullov. nu. <3

2009-11-12 @ 13:50:43
URL: http://linnzy.webblogg.se/
Postat av: danni

håll ut. inte så lång tid kvar!

2009-11-12 @ 21:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0