I bet he wouldn't fancy me

Inom en snar framtid så kmr Linn troligen ha dödat mig, eller iaf fått rejält med damp på mig, haha :D Jag satt och lyssnade på Honey Honey från Mamma mia filmen hela mattelektionen, sen tvingade hon mig att byta låt, haha :( Fast det är int bara därför, utan för att jag är cp :D Eller haha, jag vet inte vad jag ska skriva men detta inlägg har förlorat sin poäng och jag kmr int ens ihåg poängen längre så :D

Ett ord: Gerrard!

Det här blir cp, hejdå, rubriken har rätt. puss.

Kommentarer
Postat av: Linn

haha, ja men det var faktiskt jobbigt matilda. 2, 3 gånger okey, men inte 20 xD HAHA <3

2009-11-09 @ 18:13:26
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0