I know that life won't break me

Tönten sitter och lyssnar på soundtracket till första Harry Potter filmen. Personen jag kallar tönten är då alltså jag. Men det går inte att hjälpa, Harry Potter är det bästa som finns. När jag var runt 6 år fick jag första boken i julklapp av mormor&morfar, sen var jag fast. Jag fastnade även för karaktären Ron Weasley. Fast jag fastnade ännu mer för allt det underbara som var Harry Potters värld. När jag fyllde 11 så satt jag förväntansfullt och väntade på att brevet skulle komma. Brevet som skulla förändra hela mitt liv. Som ni märker så kom det aldrig men jag slutar inte vänta. Det kommer nog tillslut.






Min favoritdel av min bokhylla; Harry Potter hyllan! (Bakom Cheer Up sakerna står Deathly Hallows)
Dock är det int en HP bok som ligger på boxen men så kan det gå när man har överfylld bokhylla^^

Så här har ni det mina vänner, ett inlägg om min kärlek till Harry Potter. Jag fokuserar mest på böckerna, men jag har en nästan lika stor kärlek till filmerna.

Kommentarer
Postat av: Noelle (:

Det är faktiskt sant ; Harry Potter är det bästa som finns :o :o <3

2009-11-09 @ 23:59:48
URL: http://sunshiines.blogg.se/
Postat av: banan

hahaha my little special hp-freak <333333333333333

2009-11-10 @ 19:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0