You must think that I'm crazy If I don't see through that grin

Det här är mitt sätt att smygtipsa er om ganska grym musik. Eller jag tror den är rätt bra, för det är mina top 20 låtar på mp3n. Så något måste väl fått mig att lyssna på dem. Ena halvan av listan kmr nu, o resten imorn^^

11.
Missing Person - Britannia High

12.
Break Your Little Heart - All Time Low

13.
I Found Out - The Pigeon Detectives

14.
Watch This Space - Britannia High

15.
Hello Brooklyn - All Time Low

16.
Lost in Stereo - All Time Low

17.
6 Months - Hey Monday

18.
Body To Body - Britannia High


19.
Superduperkille - Sofie
(men jag har inte lyssnat på den på sjukt länge...)

20.
Keep The Change, You Filthy Animal - All Time Low



Kommentarer
Postat av: banan

HAHAHAHAHAH SUPERDUPERKILLE AHHAHAHA MINNEN XD

2009-11-14 @ 19:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0