This time I'm mistaken for handing you a heart worth breakin’

Jag orkar inte blogga. Eller prata om det för den delen heller. För då skulle jag behöva erkänna det för mig själv och någon annan. Och jag kan inte ens erkänna det för mig själv. Konstigt inlägg. Jag behöver en bra fotbolls match. Missar Man Utd - Arsenal matchen (Som jag tkr Arsenal ska vinna [;) imorn men söndag får bli en hel dag med fotboll på tvn. Först är det West Brom - Liverpool som får följas av Chelsea - Blackburn. Nu när det inte är så mycket i skolan så hinner jag följa de fotbollsmatcher som jag vill följa, vilket är jätte härligt! Fotboll är perfekta medicinen för att man ska tänka på annat, iaf för mig. Jag blir helt inne i matchen och kan inte tänka på något annat. Sen efteråt så tas hjärnan upp av det antingen positiva eller negativa slut resultatet. Oh, vad jag älskar fotboll! Ska även försöka tröst shoppa lite imorn. Först med några kompisar i stan och sen lite "online" liksom! Har en hel lista på saker jag vill köpa, haha, men det är nog bäst om jag väljer bort lite. Det är illa när jag har pengar alltså ;) Just nu så  väger jag mellan att gå och lägga mig och få bra med sömn för engångsskull eller att titta på Bridget Jones lite. Tyvärr så är det senare alternativet mer lockande..


2 saker som måste beställas!


Kommentarer
Postat av: bells (:

den första har jag.

den andra vill jag ha så mycket att jag dör. :(

hej vad roligt det är att vara pank!

hata att frakt från usa är för dyrt för mig atm :'(

jag vill ha jagk! ^^

haha. fin kommentar. not.

2009-05-18 @ 09:16:45
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0