I try to laugh about it, cover it all up with lies. I try to laugh about it, hiding the tears in my eyes 'cause boys don't cry.


Upptäck London - Finns med Aftonbladet denna vecka.
Linne - Atticus (junkyard.se)
Rosa aphalsband - Portobello rd market, London <3
LFC halsband - Liverpool merch (http://store.liverpoolfc.tv/)
Jag var bara tvungen för jag älskar halsband och det där är mina favorithalsband. Och jag älskar mitt Atticus linne. Och jag älskar London, haha.

När mamma kom hem idag så hade hon köpt aftonbladet, bara för att jag skulle få boken om London. Jag hade inte ens sagt till henne så det var jättegulligt av henne att tänka på mig, att jag säkert skulle vilja ha den. Pappa tyckte "det är som att ge knark till en narkoman", och han har nog rätt, haha, även fast han skoja lite med jämförelsen. För övrigt känner jag att jag måste fixa mitt msn snart! Och kanske fortsätta plugga till historian imorn...

Kommentarer
Postat av: danni

men bara kanske, va? matrixilitan?



hahahaha tycker du om ditt nya smeknamn?

lite svårt att säga det fort men det funkar!

får helt enkelt undvika det smeknamnet när jag tänker rabbla upp någonting för dig riktigt fort eller när jag har raseriutbrott på dig.

2009-05-06 @ 19:57:50
URL: http://excepti0nal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0