We get high, we let go. We've got more than we know.

Efter dagens shoppingtur med Farmor så finns det nu 8 st nya böcker i min bokhylla ;> Den underbara bildkvaliten kan vi tacka min mobil kamera för!

Cecelia Ahern: PS. I Love You
Vikas Swarup: Slumdog Millionaire
Jane Austen: Sense and Sensibility
Jane Austen: Mansfield Park
Joyce Carol Oates: My syster, My love
Louise Rennison: "...then he ate my boy entrancers."
Louise Rennison: Angus, thongs and full-frontal snogging
Louise Rennison: "It's OK. I'm wearing really big knickers!"

Tack och lov att böcker finns med tanke på hur bra vän jag är med mer tekniska prylar just nu..
Min mobil stänger helt plötsligt av sig typ hela tiden. En del knappar funkar inte på min mobil (IGEN!). Msn funkar fortfarande inte och jag vet verkligen inte hur jag ska fixa det.
Sen är jag inte särskilt förtjust i teknik lärare heller just nu, men det är en annan historia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0