Am I crazy or falling in love? Is it real or just another crush?

Woho, är färdig med tekniken :D Så nu ska jag sätta mig lite med historian och sen gå och läsa min Hitler bok. Samtidigt tänker jag lyssna på David Archuleta så då känns inget lika jobbigt. Ganska avundsjuk på Bellah som såg han live i fredags då han var förband till McFLY! Så avundsjuk x2 där alltså ;) Men jag fick ändå höra både David & McFLY genom telefon så, tack Bells :']


Hade kunnat slå ihjäl Barton (Newcastle spelare) idag då han tacklade Alonso. Helt onödig tackling med. Barton fick rött kort så det var bra men Alonso fick fan bäras ut från planen, pga en tackling! Men tydligen så har Barton både suttit i fängelse pga misshandel på en tonåring och varit avstängd 6 matcher då han misshandlat en lagkamrat på en träning. Trevlig kille alltså!

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

hoppas du haft en bra helg :)

2009-05-03 @ 20:33:41
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: Nina

jag gillar xabi alonso

2009-05-04 @ 16:42:44
URL: http://blueroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0