I wanna feel like i'm out on a ledge, and lovin' myself.

Så nu tänkte jag skriva lite om min skoldag. Idag fick vi tillbaka G delen av vårt fysik prov, jag fick komplettera eftersom jag hade ett fel, verkligen anledning till ett K (Komplettering) istället för G på mitt papper. Sedan hade vi ingen hemkunskap heller för läraren var inte där, vilket betyder sluta tidigare då det är sista lektionen på måndagar. Sååå synd med tanke på att jag skulle ha prov ;) Sen ska ju Jonas Brothers komma tillbaka till Sverige i Oktober. Inte så mycket intressant idag alltså (host). Förutom att jag då självklart är helt jävla överlycklig över att JB kommer tillbaka. Men nu ska jag gå och se på eh ingenting alls, en tvserie bara som jag inte alls nämnt i varje inlägg! <3

Kommentarer
Postat av: danni

psycho case.

2009-03-16 @ 19:23:50
URL: http://excepti0nal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0