Thought I was the kind who had to live to lose.


Så, hade ingen blogglust igår. Humöret var egentligen bra hela dagen, förutom när jag kom hem. Fast att jag fick mitt Joe Jonas halsband av Bellah räknas inte in där ^_^ Gjorde egentligen inte så mycket igår, var i skolan som vanligt o sen skrev jag min läslogg i Svenskan när jag kom hem. Såg lite 90210 & Britannia High med <3 Ikväll kmr lite vänner hit men nu ska jag träna inför engelska uppsatsen i Nationella på onsdag och skriva en svenska text! Puss.

Btw, mitt Last fm program har äntligen börjat skrobbla min musik igen! Woho.
Den skrobbla inte alls under hela dagen igår, dock gjorde det ingenting nog med tanke på vad jag lyssnade på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0