Här kommer alla känslorna på en och samma gång.

Har dansat hela dagen (3 tim i skolan + efter skolan). Jag är aptrött. Vill sova och ha helg. Men kul att träffa folk jag inte träffat på aslänge iaf (Y)
Idag är annars inte en så bra dag, jag hade hellre suttit hemma o tittat på Skins. En del folk är idioter & en del är s-k-i-t-s-n-y-g-g-a! I alla fall så hade jag väldigt kul med Michelle, haha. Igen så fick jag höra från någon helt okänd att det inte hörs som jag är från stockholm när jag talar. Jag brukar oftast få höra att det hörs som jag är från norrland. Men den här killen fråga ifall jag var från England, haha. Jag undrar vart han hade sina öron ifall han tyckte det hördes som jag hade dialekt som att jag var från England...



Kommentarer
Postat av: bells (:

fin rubrik. :)



&skins. skins är det bästa som finns.

skins är det enda som får mig att le just nu.

skins är mitt liv.



jag är k ö r d.

2009-03-31 @ 20:29:52
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0