Gotta look just right, dressing to impress the boys.

"Balen"
Tänker inte säga så mycket om balen. Lägger ut lite bilder istället. Säg till om jag ska lägga in några bilder som större bilder (: Vet att några ville det men storleken jag tar nu kanske räcker.


Ok, ok, ful bild.. Men jag ska inte klaga så då är jag nog bara tyst, hehe.


Patrik & Emma [;                                                    Nina, Johanna & Nicky <3


Daniella & Emma (bara lite halvsöta, ha-ha)                           Fay, Johannes & Emil ;D


 Adde [:                                                                        Emil och hans manlighet (;


Tänkte skriva allas namn nu liksom ;D Mer eller mindre hela sh2&nv2!
Bakre raden (f.v); Alexander, Viktor, Samuel, Rizlan, Sadia, Daniella, Felicia, Johanna, Nina, Sofie, Nicky, Clara, Jag, Agnes, Jenny, Arhimat, Ingela, Erika, Linnea, Zubeide, Kiriaki, Emma.
Främre raden (f.v); Markus, Mulle, David, Simon, Emil, Hasan, Martin, Jele, Tim, Nawar, Salvador, Fadi, Simon, Fay.
<- bilden i miniatyr så man kan se den större ^^


Jag, Michelle & Emma^-^<3                                            Emil fortsätter vara manlig ;D<3


Sötiga Sofie & Rizzeh :D                                          Jag & Rizzeh (:


Jag&Sadia (:                                                                      Emil och hans manlighet 2 (;


Agnes, Emil & Erika (:                                          Sofie, Jenny & Clara (plus emil då, haha)


Jag & Johannes ;D                                                                  "Dansgolvet"


Massa tjejer! Var snäll och blunda när ni ser mig för jag orka int täcka över mitt ansikte ;)

Så där har ni äntligen alla mina bilder från balen som ni ville!
Tar bilderna från avslutningen imorn tror jag. Ska nog titta på 90210 nu^^

Kommentarer
Postat av: bells (:

aw, fyfan vad söt du vra maxie'liton. men det är du ju alltid, såklartttt!

<3

2009-06-12 @ 18:38:48
URL: http://brandnewgame.blogg.se/
Postat av: bells (:

*var!



min jävla stavning alltså.. jag säger inget om det.

2009-06-12 @ 18:39:06
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0