But I guess in the meanwhile I'm taking you off the speed dial


Mustachen har väldigt mkt med bilden o göra..eller inte. Men den satt fint där. "Klassresan" var iaf grymt kul och bilder kmr sen. Nu ska jag läsa eller nåt, fast egentligen borde jag vända tillbaka dygnet. Peppar lite inför Sverige - Danmark imorn även fast jag troligen inte kmr vara hemma när den är. Pappa får spela in den och sen är det bara för mig att sätta en påse över huvudet eller undvika alla löpsedlar och sådant så jag inte vet vad det blev för resultat. Hoppas Daniel Agger spelar, dumma skada!

Kommentarer
Postat av: danni

haha, mustaschen e det näst mest intressanta på bilden. det mest intressanta är de fyra härliga skinkparen som finns på bilden då. ganska avskräckande faktiskt...

2009-06-08 @ 19:02:55
URL: http://excepti0nal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0