A love struck Romeo, sings the streets a serenade

Idag åkte vi ut till en liten ö där ett par vänner till mormor&morfar har en stuga. Vi var där ganska länge men för mig gick timmarna jävligt snabbt. Det vill säga, jag satt och läste en bok som jag blev helt fast i. Och varför typ alla av mormor&morfars vänner förknippar mig med böcker har jag ingen aning om. Tror inte det är för att jag alltid håller i en bok när dem ser mig. Hur som helst, mormor&morfars vänners barnbarn var där och deras son är så jäkla lik en i min förra parallell klass! I sättet med och hur han pratar, det är så sjukt. Jag har träffat deras barnbarn flera gånger tidigare och det ska bli intressant och se hur killen ser ut när han är 15/16. Precis som killen i min förra parallell klass?


Bild från balen. Gillar hur Johannes kavaj inte alls är typ lika lång som min klänning, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0