Oh I wish that I was looking into your eyes

Jag har aldrig riktigt lagt in några bilder från London. Så jag gör det nu, även fast det var i Oktober förra året. Det ska bli så jävla härligt att komma hem igen den 3 oktober.

Bild 1: You Me At Six, Astoria <3 No words needed..
Bild 2: "Are you looking for the Harry Potter wall?" <3
Bild 3: Kensington Gardens, Peter Pan staty. Ett av mina favoritställen i hela London. Älskar att gå dit.
Bild 4: Madame Tussauds ;)
Bild 5: Liverpool halsduk som impuls köptes för 6 pund i Camden för det var kallt. Älskar den <3


Saker som köptes. Kan inte hjälpa att jag lägger in lite bilder på godis o sånt, det var så jävla gott, haha.
Fast jag köpte ju mer sånt än det på bilderna. Plus massa varm choklad på Starbucks ;]



+ you me at six hood.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0