den jävligaste stunden i livet var den när du gick och allt var förlorat

Lite blandad dag idag. Tittade först på Ten Inch Hero och åt lite mer pizza. Tummen upp för Ten Inch Hero och pizza! Sen åkte jag till doktorn med mamma och doktorn var en bitch och jag hade lust med att slå till henne (: Åkte hem, åt lite mer pizza och sen kom Sofie hit. Vilket verkligen hjälpte när jag redan ätit onyttigt, haha. Vi åt chips, chokladbollar och glass medans vi titta på OC. Härligt <3 Men nu är jag ensam för hon åkte väl hem vid 12 tiden så jag ska titta lite på '10 things i hate about you'! Tummen upp för ett tv program som jag kan följa för att slippa tänka på hur jag skämt ut mig för jag är en idiot :) Nu ska jag sluta skriva här innan allt jag skriver bara blir mer fel!



There's a lot that you don't notice when you read between the lines
The future's out of focus when you're blinded by the Light
It's the hope for all the hopeless in the worst of Trying Times
I resort to being speechless 'cause our love won't survive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0