When you disappear, they won't remember your name then you'll fade away as someone takes your place in the in crowd

Wanted var hur sjukt bra som helst. Vilket jag aldrig trodde då jag egentligen inte gillar sådana typer av filmer. James McAvoy var lika bra som vanligt. Finns det någon roll han inte klarar av? Annars känns det lite konstigt just nu. För jag måste gå och lägga mig nu. Innan klockan är ens 1. Det måste nog nästan vara ett sorts rekord för mig när det gäller kvällar/nätter innan en dag då jag inte går i skolan. Men imorn ska jag gå upp 08.40. Möta Emma vid 09.55 och då ta en buss till Heron City där vi ska gå och se Hannah Montana. Vi behöver vara där tidigt bara för vi ska hämta ut våra reserverade biljetter >.< Men ska ändå bli skitnajs o se Hannah Montana filmen äntligen :D Okej, nu ska jag gå emot naturens lagar och gå och lägga mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0