I looked at you like the stars that shined in the sky, the pretty lights



Tre filmer jag kan se om och om igen:
1.
Pride and Prejudice
2. Harry Potter
3. Notting Hill

Fyra tv-program jag gillar:
1.
Skins 
2.
The OC
3. Hannah Montana
4. Britannia High

Tre sajter som jag besöker dagligen:
1.
blogg.se
2.
LiverpoolFC.tv
3.
Facebook

Två favoriträtter:
1.
Pannkaka!
2. Fläskarre

Tre ställen där jag gärna skulle vara nu:
1.
London
2.
Liverpool
3.
England  /som att de två första inte är i England, haha.

1. Vad heter du?
Maxie ((:
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
Linnéa, Emilia, Amanda, Emma och fler..
4. Vilket stjärntecken är du? Vädur
5. Vilken årgång är du?
1993
6. Var bor du?
Huddinge
7. Bott utomlands?
Nej
8. Flyttat antal gånger?
2 eller 3 ggr tror jag.
9. Vart skulle du vilja bo?
London
10. Vilken skolklass?
9sh2
11. Vad vill du bli när du blir äldre?
Stalker, HAHA. eller getuppfödare, HAHAH.

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
159 cm
2. Hur mycket väger du?
Just nu har jag faktiskt ingen aning
3. Hårfärg och frisyr?
Brunt med lite röda nyanser i typ. Frisyr är bara vanlig med lugg.
4. Ögonfärg?
Blå
5. Mest nöjd med?
Vet inte, kanske mina ögon eller nåt.
6. Skostorlek? 38/39
7. Glasögon?
Nej
8. Har du några piercingar/tatueringar?
Öronen om det räknas..

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka?
Skinnjacka
2. Vad använder du just nu för skor?
DC
3. Favoritfärg på kläder?
Ingen speciell
4. Favoritmaterial på kläder?
Eh, ja vet inte xD
5. Favoritaffärer?
Kanske junkyard.
6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
Det varierar
7. Favoritmärke? På skor: DC. På kläder: Vet inte.

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan?
Mitt emellan nog, men det funkar.
2. Vilken färg på tapeterna? 3 vita väggar och 1 röd fondvägg.
3. Vilka färger går rummen i övrigt?
Typ rött och lite rosa
4. Favoritmöbel i rummet och varför?
SÄNGEN! sooooova <3
5. Vad vill du ändra där inne? Sätta upp min stora Torres poster, haha :))
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv?
Yes
b) Video/dvd?
Yes
c) Dator?
Yes
d) Stereo?
Yes
e) Telefon?
Nej, den gick sönder.
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
Lekplats & baksidan av vår tomt
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Allt möjligt. Kanske äter glass? haha xD

BLANDAT
1. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu?
Busskort
b) Skolväska just nu?
Kalender, Bok (syskonkärlek) & Plånbok
2.Vad är du beroende av? Skins! & massa annat <3
3. Vad tror du på? Chris Miles
4. Vad köpte du senast? Goooodis :)

GREJER
Plånbok:
Med svampbob på <3
Tandborste: Ja ?
Smycken:
Typ massor som jag aldrig använder
Solglasögon:
Ja
Underkläder:
Det används!
Nagellack:
Oftast ^^
Vad åt du senast?
Godis <3
Vem ringde du senast?
Bellah <3
Roligast förra veckan: Jag kmr knappt ihåg förra veckan, haha xD
Favoritläsk: Cola ((:
Favoritskådespelare:
Kellan Lutz, Hugh Grant o typ fler nog x]
Favorithund: Ingen som helst aning
Favoritjuice:
Apelsin <3
Nödvändig kändis:
JAG!
Vad vill du ha för hårfärg?
Den jag har, tror jag xD
Har du lyssnat på nåt annat nu?
Taylor Swift ;) <3
Vem ska du gifta dig med?
Jadu. Ed Westwick, Mitch Hewer.. listan är lång, haha :D
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna? Jadå! Ed Westwick, Mitch Hewer, Fernando Torres...<3
Idrottar du? Idrottslektioner i skolan ? Haha^^
Tycker du om att ligga på stranden och sola? Ja, om jag inte blir uttråkad xD
Vad har du på dig idag/kväll?
Element shorts & Batman pyjamaströja.
Har du växt något det här året? Javisst, 20 cm per dag. Ser ni det inte?
Vilka år har varit dina bästa? Ingen aning, men 2008 var bra :o
Vad ser du fram emot? JONAS BROTHERS I OKTOBER!! <3 och tills då jag har gjort min HK läxa xD
Hur långt hår har du? Lite längre än till axlarna
Är du nöjd med det? Det kanske skulle kunna va liiite längre^^
Går du i skolan så mycket som du ska? Yes
Vad har du för betyg i svenska?
mvg
Och engelska? mvg
Och matte? mvg, mvg och nu...g, hahah! Men jag ligger så jävla nära vg som det går typ -.-
Vilket är ditt sämsta ämne? Franska&No
Har du en bra klass?
Ja typ.
Vad ligger på ditt databord just nu? Mitt databord just nu är mitt skrivbord så min mp3, hkläxan, en bok&annat.
Varför blev du arg senast du var det? Kommer inte ihåg x]
Hur ofta städar du? När jag måste xD
Hur ser stolen som du sitter på ut? Svart
Är du romantisk?
Ingen aning xD

Kommentarer
Postat av: Roz

Krm glömma imorrn haha :< men grattis! :*** <3 i förskott... HEH. :'D //roz.

2009-04-10 @ 19:25:15
URL: http://puraido.blogg.se/
Postat av: bells (:

jag tycker att du ska bli stalker. det är ett fint jobb. :) sen tror jag med på chris miles. han är gud. <3

2009-04-10 @ 19:37:43
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0