So go and tell your friends that I'm obsessive and crazy, That’s fine, I'll tell mine you’re gay.

Maybe I was naive, got lost in your eyes
And never really had a chance
My mistake, I didn’t know to be in love
You had to fight to have the upper hand
I had so many dreams about you and me
Happy endings, well now I know

I’m not a princess, this ain’t a fairytale
I’m not the one you’ll sweep off her feet
Lead her up the stairwell
This ain’t hollywood, this is a small town
I was a dreamer before you went and let me down
Now it’s too late for you and your white horse
To come around

White Horse - Taylor Swift

Yes, just nu lyssnar jag typ bara på Taylor Swift. Vilket egentligen inte är intressant. Idag hände inte så mycket. Hörde på morgonen att vi hade ett NO läxförhör idag så det vart plugg på lunchrasten. Hoppas det gick hyfsat i alla fall. Tog även hem det som jag behöver när jag ska plugga under påsklovet. Skönt som fan med lov även om jag ska plugga en del. Måste även lägga till att jag faktiskt gick hem ifrån centrum idag. Det var skönt även fast det var ganska varmt. Men nu ska jag lägga mig och läsa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0