We were both young when I first saw you

Jag är alltid så duktig på lov, vänder inte om dygnet eller någonting, nejdå! Tyvärr så verkar det som någon just stängde av Pappas dator (troligen min morbror, en nattuggla där med!) och därmed hans extra hårddisk, och det är lika med vart jag har alla mina Gossip Girl avsnitt (och allting annat..) så jag har inget att se på längre. Detta betyder väl att jag inte har något val, jag måste sova! Perfekt att jag inte ens känner mig trött, skolan börjar ju ändå om typ 2 dagar... Var detta en skoldag skulle jag gå upp om cirka 2 timmar, haha!


"Three words. Eight letters. Say it...and I'm yours."

Kommentarer
Postat av: danni

give me five matrix, "igår" sov jag typ sex på morgonen och dagen innan klockan sju.

Hur lyckas vi?

2009-04-12 @ 14:43:15
URL: http://excepti0nal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0