We had it all, destined to fall

Idag så gick jag till centrum och tillbaka med mamma&pappa. Riktigt skönt faktiskt. Det känns bra att röra lite på sig, eller ja mer än vanligt. Otroligt nog med så köpte jag saker i centrum; en klänning, en skinnjacka, ett skrivblock&en box med rosa elefanter på. Men tro inte att jag har pengar nu, haha. Mamma&pappa betalade för kläderna&boxen :) Vi får väl se vad jag egentligen behåller då jag är en mästare på att lämna tillbaka saker, haha. Nu ska jag väl börja med hemkunskapsläxan eller titta på film fast det förstås, om en timme är det Fulham - Liverpool så film hinner jag nog inte med ;)


Blocket&Boxen är mer rosa i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0