Every breath you take, and every move you make

Idag har jag varit en duktig dotter&syster. Först imorse så bytte jag sängkläder i min säng och sen efter det så städade jag upp på mitt skrivbord (dessa saker gör jag sällan frivilligt, haha). Mitt på dagen så följde jag även med min bror in till centrum där han skulle kolla jeans. Jag var tålmodig och positiv medans han provade säkert 50 olika jeans (det kändes iaf som det). Vi skulle möta upp mamma i centrum sen och medans vi väntade så gick jag och köpte godis, ursäkten är att jag ska spara det till helgen och att jag nästan aldrig köper/äter godis (kör på glass ist!). När vi väl var hemma så städade jag resten av mitt rum genom att damma, dammsuga och torka golvet (varför heter det torka golvet när jag gör det blött?). Vilket troligen var väldigt bra då jag är allergisk mot damm (ja, det med!). Städade även källaren och nu är jag helt fri :D Eller nej, jag har jätteotroligtbajsmassaplugg att göra för jag skjuter upp det hela tiden vilket gör att jag känt mig stressad hela jävla påsklovet. Jag har alltså inte njutit en sekund av mitt påsklov för medans jag gör annat så vet vad jag egentligen borde göra. Jag hatar skolan. Men jag måste väl ta tag i det imorn (jag dör vid tanken). Det vill säga efter jag varit inne i centrum. Sen kommer ju mormor, morfar&morbror imorn med så efter dem kommit blir det nog inge plugg heller. Fast jag har ju ändå fredagen ledig nu när Daniellabajset är sjuk (krya på dig.) kom jag på!

Fan, nu måste jag rensa min dator innan Liverpool - Chelsea matchen börjar. Annars kommer jag inte kunna se på den utan att det hackar livet ur sig. Jag ska alltså titta på den genom datorn eftersom jag inte har tv kanalen det visas på.


Snyggast just nu är definitivt Ed Westwick för mig!
Han är lätt snyggare än Chace Crawford med.

Kommentarer
Postat av: danni

1. Ironiskt att du lägger detta inlägg under kategorin "ordinary shit" när det är uppenbarligt att ditt städande inte är så "ordinary", har har har! Vad jag är rolig.



2. Tack så mycket, jag ska tänka på dig när jag hostar upp mina lungor och resten av mina inre organer.



3. ÄNTLIGEN!!!!!! Lia skulle säga att Chace definitivt är snyggare JUST NU, alltså. Men, men... Det är i alla fall någon skillnad på eran smak på killar. Eller just det, hon tycker inte att Bam är snygg.

2009-04-08 @ 23:11:47
URL: http://excepti0nal.blogg.se/
Postat av: Ana Jele

Nähe! Chace är mycket snyggare än Ed :O

2009-04-09 @ 13:29:33
URL: http://anajele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0